Ik rook nu al 33 jaar drum maar sinds kort zitten er steeds meer stronken in en dikke stukken in. En dat je er 10,00 euro voor moet betalen vindt ik zeer slecht. Lees meer
Op het ogenblik zit er bijna meer kruim dan tabak in een pakje Drum The Original. Voor € 10, per pakje is dit niet best! Lees meer
Al jaren rook ik drum, voor het eerst zit er andere tabak in mijn pakje... zwart ipv lichtbruin, smaakt als zware ipv halfzware Lees meer
Sinds ongeveer een half jaar vind ik steeds meer zwarte teerballetje in mijn shag en niet van een millimeter groot maar gewoon met een diameter van een halve centimeter. Ik wist dat er teer een tabak zit maar dit is... Lees meer
Koop gewoon drum original 't lijkt wel zware brandaris. Lees meer
heb van de week drum half zware shag gekocht maar hij was droog en had een rare smaak . rook 17 jaar al drum maar was altijd goed tot deze pak shag heb dit nooit mee gemaakt heb het pakje... Lees meer
Is nu de tweede keer in korte tijd maar kunnen jullie hier wel iets mee als ik dit meld ?
Verstuurd vanaf mijn iPhone Lees meer
Er komen steeds meer groffe stukken in de tabak. Lees meer
Sinds enige tijd zit in mijn Dum Shag grote harde takken en
stof ik zie dit meer als afval 1 kwart van mijn pakje drum zit er
vol mee.Onacceptabel ik betaal er best veel geld voor. Lees meer
Ik heb al enige tijd het idee dat smaak dratisch is veranderd. Er zit hele andere smaak aan de tabak volgens mij zo rond eind november. En de stuctuur lijkt net op pijptabak. En veel takjes in... Lees meer