De laatste weken heb ik het probleem dat de verpakking aan de zijkanten loslaat,
op diverse plaatsen gekocht in spanje(Tarragona)
Hierdoor wordt de tabac droog en geeft een hoop rommel Lees meer
Na 40 jaar drum roken, ben ik overgestapt naar Samson. Er zitten daar veel minder stronken in. Lees meer
Smaakt raar en is veels te grof. Net pijptabak Lees meer
ik rook nu al 6 jaar de drum de potten waar ik dan zelf sigaretten van maakt.maar het laatste half jaar is de shag enorm achteruit gegaan is haast niet meer mogelijk om normaal sigaretjes van te maken , doordat... Lees meer
Op het eerste gezicht lijkt de shag inorde maar als je er een pluk uit trek valt het vervolgens als gruizige rommel uitelkaar!! Daarbij is het vies om te roken, met een naare schimmel bijsmaak. De tabak is gepimpt met... Lees meer
Goedendag dat is nu de tweede keer dat ik een pakje drum koop en dat het gewoon keiharde hooi lijkt dus nu dacht ik ik ga dit toch maar eens melden Lees meer
Rook al 40 jaar drum maar word steeds slechter een en al grove en harde stukjes niet meer te doen op deze manier Lees meer
Ik rook al 30 jaar drum shag.was altijd zeer tevreden.maar zins de laatste tijd zit er zo op veel stukjes gedroogd gereusel in.Ik betaal 10.20 voor een pakje.dan mag ik toch verwachten dat de kwaliteit goed is.hoe kan... Lees meer
Ik heel veel last van te langen stokjes in mijn shag. Hoe kan dit opgelost worden Lees meer
Ik ben een verwoed roker geweest van uw merk Drum. Maar net als in de jaren '90 begint u uw lijn met Select. Dit heeft slechte invloed op uw kwaliteit. En voor mij voor de laatste keer. Na 25 jaar... Lees meer