Klacht: Droger binnen 1,5 stuk binnen 2,5 jaar afgrschreven

Myrett30 op 30 december 2019 over AEG in de categorie Electronica - Wasmachines

Vorig jaar hadden wij onze droger bijna 2 jaar. Hij ging stuk, reparateur van AEG bij gehad. Binnen een jaar na dato weer stuk. Nu hadden wij de droger nog geen 3 jaar. Er werd bij Beute in steenwijk gezegd dat de lagers versleten waren en een droger gemiddeld 1 a 2 x per week draaien dan 5 jaar mee gaat, wij draaien gemiddeld 4x per week de droger en in de zomer maanden helemaal niet.

Wij hebben gekozen voor AEG omdat dit een duurzaam product zou zijn . Helaas zijn wij erg teleurgesteld in dit product. Wij hebben nu een goedkopere droger aangeschaft zonder warmte pomp.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar AEG over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door AEG in behandeling genomen

Bericht van AEG

1 jaar geleden - Goedemiddag, ik begrijp dat het vervelend is dat u meerdere keren problemen heeft gehad met uw droger. Ik zie dat wij 7 januari langs zijn geweest dit jaar nog en wij bieden 1 jaar garantie op een reparatie. Gezien u aangeeft een nieuwe droger te hebben kunnen we hierin helaas niets meer voor u betekenen. Mochten we nog iets voor u kunnen doen in de toekomst horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Anjuli AEG Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Myrett30