Klacht: drie personen zomaar geannuleerd

op 22 augustus 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

reserveringsnummer 03 NVN 79170819 AGP 1
heenreis 11/8/2016 terugreis 19/8/2016
Heen alles goed gegaan terug waren er drie personen van de vier geannuleerd en we konden dus niet mee terug!!.

We stonden op 19/8/2016 om 8.15 uur bij het hotel te wachten op de bus die zou om 9.35 uur komen voor vertrek naar Rotterdam met de HV 5022 om 11.05 uur. De bus was er echter pas om 9.00 uur en daarna nog andere hotels langs vandaar laat op het vliegveld om in te checken. Bij in checkbalie werd gezegd dat alleen een persoon Dhr. P. Jansen op de passagierslijst vermeld stond, andere drie personen stonden niet op de lijst.
Niemand van Neckerman stond bij de vertrekbalie!!!! Ook per telefoon niemand bereikbaar ja 25 minuten wachttijd.!!!
Balie gaat dicht, niemand die kan helpen.
Afhandelaar van Transavia Aviapartner vermeld dat de vlucht 188 personen aan boord, met alleen de heer P. Jansen ingeboekt, er waren 5 personen niet komen op dagen dus de drie andere personen hadden gewoon kunnen vliegen.
Het probleem had zo opgelost kunnen worden. Wij hadden alle papieren en tickets en faktuur bij ons.
Reis hebben we geboekt ivm gunstige tijd van wege hart situatie dhr.P.Jansen. Heen tickets waren hetzelfde als terug tickets.
Dhr.P.Jansen heeft in 2014 een ernstig hartaanval gehad met diversen hartstilstanen daarna functioneerd het hart nog maar 30 procent . Dit is de schade na hartaanval en hartstilstanden, daarna is hij 27 juni 2016 opnieuw geopereerd aan het hart. Na groen licht van de cardiologen hadden we deze vakantie hard nodig om even bij te komen met het gezin. En om even op te knappen van de operatie.
Fout is gemaakt tussen Neckerman en Transavia wij als gezin zijn daar de duppe van. Als oplossing droegen ze op Malaga aan om de ticket opnieuw te kopen a 114,00 euro per persoon,dit hebben wij uiteraard niet gedaan deze reis was naar Amsterdam ipv Rotterdam waar onze auto geparkeerd stond. Daarna kregen we toch de reis maar stonden om half 2 s´nachts op Amsterdam.
Reis was niet goedkoop 4000,00 hoe durven jullie ons te laten staan.
De exstra kosten die wij gemaakt hebben voor het lange verblijf op Malaga luchthaven en het eten, Taxi´s, en dat we pas s´nachts om 4 uur thuis waren!! verwachten wij een vergoeding en anders gaan wij verdere stappen ondernemen.

P.Jansen

Als er een vergoeding komt!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door p.jansen595@upcmail.nl