Klacht: Drie kleurige armbandjes

op 18 september 2016 over Transavia in de categorie Vliegmaatschappij

Ik voor mijn vrouw een driekleurige armbandje gekocht kleuren rosé zilver en goudkleur aan een
Deze had ik op vakantievlucht in mei 2016 gekocht in het vliegtuig en bleken naar een paar dagen te hebben gedragen zwart te worden. Mijn vrouw heeft de armbandjes meegenomen in onze vakantievlucht op 27 augustus 2016 en hebben deze aan de stewardess laten zien ze had fit overlegt met de steward en zei later dat ze niets konden doen en een klacht moesten indienen.
Dit heb ik gedaan en er werd mij verteld dat ik mijnklacht bij de leverancier moest neerleggen want ze verkopen alleen de spullen maar voor de leverancier.
Ik heb gezegd dat de armbandjes van € 39,- bij Trans Avia hebt gekocht en dat ik niks met de leverancier te maken heb. En dat Trans Avia dat moest regelen met de leverancier. Ik heb er nog niks over terug gehoord het toch wel even € 39,- waar je niks meer aan hebt na een paar dagen te hebben gebruikt.Ze moeten dan maar deze 3 kleurige armbandjes maar uit het assortiment halen of voor €1,- verkopen dan weet je zeker dat je kan verwachten dat het niks is

Ik zou tevreden zijn als ik mijn € 39,- terug gestort zou krijgen mijn bankgegevens heb ik vermeld in jullie WhatsApp app en kontact gehad op 14-09-2016

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Transavia

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Transavia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Margo schaap