Klacht: Draadloos internet

op 05 juli 2012 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bijna dagelijks valt in de loop van de dag blijkbaar de verbinding uit. De PC kan dan de server niet meer vinden, geeft aan dat er draadloze netwerken zijn maar geen Ziggo! Via een ander (onbeveiligd) netwerk in de buurt kan ik probleemloos en supersnel internetten. Ook anderen bij mij op bezoek kunnen met hun apparaten geen verbinding via mijn modem maken. Dit speelt al vier maanden, telkens dezelfde oplossingen via de mail en via de telefoon. Natuurlijk is alles volgens Ziggo in orde. Maar ze vertikken het om langs te komen en zelf te meten en te zien.
Zo-ook met de t.v., m.n. België daar valt om de 10 tot 30 seconden het signaal weg.

Gewenste Oplossing:

Dat ze na zo lange tijd de zaak eens serieus nemen en iemand langssturen en niet telkens door een andere servicemedewerker de zaak laten afdoen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cerna1111