In maart 2022 heb ik een abonnement afgesloten voor mijn neefje op Zo zit dat voor 1 jaar. Mij is verzekerd dat dat kon per telefoon. Ik heb voor de zekerheid nog 2 x een mail gestuurd met de opzegging.... Lees meer
Geachte,
Sinds vorige week hebben wij geen krant meer in de bus gekregen, op één keer na.
Dit is verschillende keren gemeld online en er zou teruggebeld worden. Niets gehoord.
Ook de klantenservice is continu onbereikbaar, ik ben om half negen... Lees meer
Ik heb een proefabonnement gehad maar daarna geen gebruik gemaakt van een vervolg aanbieding. Daarna is er echter wel (onterecht) geld afgeschreven middels een automatische incasso voor een regulier abonnement. Ik heb hier inmiddels al een mail over gestuurd en... Lees meer
Had een proefabonnement op het AD van 3 euro voor drie weken. Op 24 maart is TEN ONRECHTE 39,99 euro afgeboekt zonder toestemming. Hierover mail gestuurd. Op 2 mei bericht dat dit ten onrechte is gebeurd. Op 8 mei credit-nota... Lees meer
Ze zullen wel niet reageren maar dit soort dingen plaats ik ook niet namens degene waarover ik een klacht heb, want als ik een klacht heb dan been ik eerst rechtstreeks contact met ze op.
En dat heb ik ook gedaan... Lees meer
Beste,
Ongeveer 2 maanden geleden heb ik een abonnement aangeschaft voor het lezen van premium artikelen, voordat ik mijn eerste afschrijving heb gehad heb ik het abonnement al stop gezet omdat ik toch het bedrag te hoog vond. Ik ben... Lees meer
Ik wilde opzeggen en dit moest middels een brief. Ik heb nooit gelezen dat het opstellen van die brief 30 euro kost. Wettelijk mag dit niet. Ze moeten je op de hoogte houden van alle kosten die gemaakt worden dat... Lees meer
Ik heb bij mijn Zaterdagkranten de Telegraaf-Volkskrant-De Stentor en Financieel Dagblad niet de bijlages ontvangen. Deze WIL IK ALSNOG MET SPOED ONTVANGEN.
Hans Esselink, Cantatestraat 2, 7323 kl Apeldoorn. 0614 502365. Als ex-krantenbezorger weet ik als geen ander dat dit heel... Lees meer
Al jaren heb ik een abonnement op Trouw. Ik ben in januari verhuisd naar een nieuw adres in Gouda. Helaas is de krant daar maar een paar keer bezorgd, maar meestal blijft de brievenbus leeg. Meerdere bezorgdklachten, contact via chat... Lees meer
Vandaag ontving ik digitaal de nota voor toezending van Trouw compleet over het 2e kwartaal 2023. Hiervoor kreeg ik een nota met acceptgiro. Ook was de nota in tegenstelling tot daarvoor niet op naam van Trouw maar van DPG... Lees meer