DPG MEDIA MAGAZINES BV Complimenten
Na onze verhuizing 2 jaar geleden kregen wij enige tijd geen Donald Duck geleverd. Ik had de adreswijziging tijdig doorgegeven maar men had alleen mijn gegevens aangepast in het systeem en niet die van mijn minderjarige dochter aan wie het... Lees meer
Ik kom niet door menu bezorging en/ of klantenservice, mijn klacht zit niet in het menu Lees meer
In november 2022 trachtten wij een abonnement op Humo aan te kopen met de zaak.
Hiervoor heb ik dus een geldige factuur nodig, om dit correct in de boekhouding te kunnen verwerken.
Ondertussen, 6 januari 2023, en 12 telefoongesprekken met de klantendienst... Lees meer
Voor mijn zoontje heb ik een abonnement genomen op de Donald Duck.
Dat liep allemaal vrij soepel, tot half november de automatische incasso mis liep.
Of eigenlijk: to ik er achter kwam dat de app geblokkeerd was. Toen ben ik gaan kijken... Lees meer
Ik heb online een proefabonnement genomen van de Libelle .
Tot mijn grote verbazing zie ik dat er 2 x 15.50 van mijn rekening is afgeschreven voor de Libelle.
Heb contact gezocht met de Libelle zij zeggen u heeft een... Lees meer
Ik heb al jaren de libelle zonder problemen. Ook automatische afschrijving.
Na een telefoontje dat we geen libelle ontvangen hadden vroeg men of we niet een abonnement met Boekmagazine erbij wilden. Dat hebben we gedaan. Daarna is de ellende begonnen. 3of... Lees meer
Ik heb vorige jaar voor mijn pensioenenring een cadeaubon gekregen in de vorm van een bladcadeau ter waarde van 60 euro. Deze kon ik niet verzilveren omdat de bon in de winkel niet geactiveerd zou zijn. Naar veel heen en... Lees meer
Beste
Vandaag kreeg ik de dag allemaal in de bus zonder mijn vraag
Volgens de klantendienst heb ik sinds 2020 een abonnement en een klantennr 39105773
Ik viel uit de lucht. De persoon vd klantendiest zette het zogenaamde abonnemt stop
Het loopt nog... Lees meer
Goedemorgen,
Net met de bezorgdienst van de Stentor gebeld. Ik heb voor mijn moeder van 88 op 13 oktober de vakantieservice aangevraagd omdat ze na een ziekenhuisopname tijdelijk in een zorgappartement in Zutphen verblijft. DPG had er een week voor nodig... Lees meer
Verstuurd 21-10-2022 via formulier klantenservice aan DPG
Mijn klachten, die tot gevolg hebben dat ik geen vertrouwen meer heb in DPG Media gaan over de volgende twee hoofdpunten:
1. Het is voor mij onbegrijpelijk en onacceptabel dat er blijkbaar sprake is van... Lees meer