Klacht: Vreselijke klantenservice

S B op 01 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 2 juni 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om dit te moeten lezen, dit is absoluut niet de normale gang van zaken of de service die je van ons mag verwachten. Onze oprechte excuses hiervoor. Ik heb dan ook een...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 juni 2017

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorgservice van DPD, waarbij de pakketbezorger niet goed aanbelde. Bij contact met de klantenservice vond de klant de medewerker onvriendelijk en bijdehand, en het gesprek eindigde abrupt toen de medewerker ophing. De klant heeft besloten niet meer met DPD te werken.

Mijn Klacht:

Pakketbezorger is vandaag langs geweest maar heeft niet goed aangebeld. Dit is iets wat al meerdere keren gebeurt is, dus ik bel DPD op om dit te laten weten, zodat de bezorger aangesproken kan worden. Jongen aan de telefoon was ontzettend bijdehand (zei dat ze de bezorger niet kunnen aanspreken?) en totaal niet klantvriendelijk: halverwege het gesprek heeft hij ook gewoon opgehangen. Echt, wat een vreselijk bedrijf. Voor mij de laatste keer dat ik daar mee ga werken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer hun klantenservice heeft geleerd dat je klantvriendelijk hoort te zijn.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 juni 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

S B

Heeft op 02 juni 2017 om 11:28 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bedankt voor je bericht.Wat ik vooral graag zou willen zien is dat jullie klantenservice wordt aangesproken op ontzettend klantonvriendelijk gedrag. De chauffeur is 's avonds laat nog langsgekomen met het pakketje en heeft mij toen ook gebeld of ik thuis was, dus dat is ondertussen opgelost. Hoe die jongen van jullie klantenservice (telefoonnummer op jullie website) mij behandeld heeft vind ik echt belachelijk. Het probleem ligt dan ook niet bij het Depot of bij de chauffeur, maar bij de manier hoe jullie klantenservice omgaat met klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM