Klacht: Vreselijke klantenservice

S B op 01 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakketbezorger is vandaag langs geweest maar heeft niet goed aangebeld. Dit is iets wat al meerdere keren gebeurt is, dus ik bel DPD op om dit te laten weten, zodat de bezorger aangesproken kan worden. Jongen aan de telefoon was ontzettend bijdehand (zei dat ze de bezorger niet kunnen aanspreken?) en totaal niet klantvriendelijk: halverwege het gesprek heeft hij ook gewoon opgehangen. Echt, wat een vreselijk bedrijf. Voor mij de laatste keer dat ik daar mee ga werken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer hun klantenservice heeft geleerd dat je klantvriendelijk hoort te zijn.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 juni 2017 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

S B

Heeft op 02 juni 2017 om 11:28 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bedankt voor je bericht.Wat ik vooral graag zou willen zien is dat jullie klantenservice wordt aangesproken op ontzettend klantonvriendelijk gedrag. De chauffeur is 's avonds laat nog langsgekomen met het pakketje en heeft mij toen ook gebeld of ik thuis was, dus dat is ondertussen opgelost. Hoe die jongen van jullie klantenservice (telefoonnummer op jullie website) mij behandeld heeft vind ik echt belachelijk. Het probleem ligt dan ook niet bij het Depot of bij de chauffeur, maar bij de manier hoe jullie klantenservice omgaat met klanten.

Alle klachten die gemeld zijn door