Klacht: site nieuwelevering.nl werkt niet

Bas Lemmens op 19 mei 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 26 mei 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Bas, Bedankt voor je bericht en mijn excuses voor de latere reactie. Ik heb even gezocht naar het pakketnummer aan de hand van je adresgegevens (01975003151046) Klopt het dat het pakket uiteindelijk toch op jou adres is geleverd op...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 19 mei 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

om in te loggen om een andere bezorg- of ophaalafspraak te maken
moet je het pakketinformatienummer invullen en je postcode.
Na dit alles netjes en correct gedaan te hebben (meerdere malen), meldt de site iedere keer weer dat de inloggegevens niet correct zijn.

Gewenste Oplossing:

dat de site correct werkt of als ze het pakket gewoon meteen bij een pick-up point in de buurt afgeven zodat ik het zelf af kan halen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 26 mei 2017 om 14:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM