Klacht: Pakket wordt niet bezorgd

user-1303942 op 04 november 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
🔄 In behandeling
Klanttevredenheid: 8.0/10 ★★★★☆
Bedrijf DPD
Status In behandeling
Datum 4 november 2016

Een klant van DPD wacht al een week op de bezorging van een pakketje, dat volgens DPD niet kan worden afgeleverd vanwege onjuiste adresgegevens. De klant stelt echter dat het adres correct is, maar moeilijker te vinden. Ondanks het verstrekken van een routebeschrijving en een mobiel telefoonnummer, is het pakket terug in het depot en heeft de klant geen telefoontje ontvangen.

Mijn Klacht:

Al een week zit ik te wachten op een pakketje. Er zijn volgens dpd drie afleverpogingen gedaan maar die zijn mislukt want de adresgegevens zijn onjuist volgens hen. Dat klopt dus niet, het adres is alleen wat moeilijker te vinden. Ondanks dat ik zowel telefonisch als per email een routebeschrijving heb doorgegeven en mijn mobiel telefoonnummer voor het geval dat, ligt het pakket weer in het depot. Ook ben ik niet gebeld.

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat het pakket bezorgd wordt.

Beoordeling 8/10 star-4 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 10 november 2016 om 11:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM