Klacht: Pakket niet geleverd

LisavanLith op 01 december 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 4 december 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Lisa, Bedankt voor je bericht. Heb even aan de hand van je adresgegevens gezocht naar het pakketnummer (05228788061158) Vervelend te moeten horen dat je geen chauffeur hebt gezien of geen briefje hebt ontvangen. Ik zal dit doorgeven aan de...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 december 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Hallo,

Ik was vandaag de hele dag thuis en er is geen pakket afgeleverd. Om 13:33 kreeg ik bericht dat de afleverpoging niet succesvol was. Ik was gewoon thuis en er was niemand langs geweest, ook geen briefje door de brievenbus. Ik baal hier heel erg van en ik hoop dat we nog tot een oplossing kunnen komen. Want nu kan ik morgen pas na 16:00 mijn pakket ophalen terwijl ik het vandaag nodig had !

Met Vriendelijke Groet, Lisa van Lith

Gewenste Oplossing:

-

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 04 december 2017 om 09:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM