Klacht: Kaart in de brievenbus ma afhalen,maar waar?? Waardeloos systeem bij DPD

[email protected] op 20 januari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 23 januari 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Uw pakket wordt vandaag bij u bezorgd tussen 13:55-14:55. Mvg, Stephanie

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 20 januari 2017

Een klant van DPD heeft problemen ervaren met het afhalen van een pakket, omdat er geen duidelijke informatie was over de locatie waar dit kon gebeuren. De klant beschrijft het systeem als waardeloos en is ontevreden over de communicatie van DPD. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Zie boven.

Gewenste Oplossing:

Als. Bekend is wanneer pakket bezorgd wordt of kan worden afgehaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 januari 2017 om 13:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.
Uw pakket wordt vandaag bij u bezorgd tussen 13:55-14:55.

Mvg,
Stephanie

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM