Klacht: Geen niet thuis briefje

Liek.e op 07 januari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik was gister niet thuis en op de site waar je het pakketje kan traceren staat dat er gister een mislukte poging bezorgen het pakketje terug is naar Veenendaal.
Op de site van Ddp staat dat er een briefje achtergelaten zou koeten zijn, echter geen briefje ontvangen.
Nu weet ik niet wat ik moet doen om mijn pakketje toch nog optijd te krijgen of hem überhaupt te krijgen en binnen de levertijd.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje binnen de levertijd 09-01-2017 en een reactie hoe ik mijn pakketje nog kan krijgen want ik wil wel mijn pakketje

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 11 januari 2017 om 11:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door