Klacht: DPD weigert aan de deur te bezorgen

whsmn op 28 september 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✅ Klacht opgelost op 27 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Wendela, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! De chauffeur in kwestie krijgt hiervoor een waarschuwing, daar wij...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 28 september 2017

Een klant van DPD in Delft heeft ervaren dat de bezorger weigerde om een pakketje op de galerij aan de deur af te leveren, ondanks herhaalde verzoeken. De klant, die thuiswerkt, vond het tijdrovend om steeds naar beneden te moeten gaan om de pakketten aan te nemen, terwijl hij meent te betalen voor thuisbezorging. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Zojuist heb ik de DPD bezorger bij mij aan de deur gehad in Delft. De bezorger heeft bij het portiek beneden aangebeld en toen ik hem vriendelijk en herhaaldelijk vroeg of hij het pakketje op mijn galerij aan de deur wilde bezorgen bleef hij dit weigeren. Ik werk thuis en het kost mij veel tijd om steeds naar beneden te moeten om pakketjes aan te nemen terwijl ik volgens mij verzendkosten betaal om de pakketjes THUIS bezorgd te krijgen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer mijn pakket volgend keer gewoon weer netjes aan mijn voordeur wordt bezorgd en niet in het trappenhuis of wanneer ik korting op de verzendkosten krijg als ik het laatste deel van de verzending zelf uitvoer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over DPD is afgesloten door de melder van de klacht.

DPD

Heeft op 27 oktober 2017 om 10:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM