Klacht: bezorging

13031947 op 04 oktober 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 5 oktober 2016
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Excuses voor de onduidelijke informatie, je pakket is geleverd op huisnummer 4. Hier kan je het pakket afhalen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag. Vriendelijke groet, Stephanie

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 4 oktober 2016

Een klant van DPD heeft een probleem ervaren met de bezorging van een pakketje, dat volgens de bon op een niet-bestaand huisnummer is afgeleverd. De klant woont op nummer 20, maar het aangegeven nummer 21 bestaat niet in de straat. De bon bevat ook een onduidelijk nummer dat niet te ontcijferen is.

Mijn Klacht:

er is een pakketje bezorgd bij de buren op een nr dat niet bestaat ik woon op nr 20 en het moet afgeleverd zijn volgens de bon op nr 21 maar bestaat niet wij hebben geen oneven nummers en het nummer wat op de bon staat is niet te ontcijferen

Gewenste Oplossing:

duidelijk het nummer op schrijven

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 05 oktober 2016 om 11:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM