Klacht: bestelling in depot???????

GNU op 01 oktober 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 27 oktober 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo, Bedankt voor je bericht. Allereerst, onze oprechte excuses voor het niet tijdig beantwoorden van je bericht, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten! Onze chauffeurs dienen ten alle tijden de juiste informatie te verschaffen...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 oktober 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Tweemaal is DPD aan de deur geweest, krijg dan een vaag briefje met 2 aangekruiste berichten. Ze komen terug/ en ze leveren af bij pick up shop………..
Dus even afgewacht.
Inmiddels is het pakket in depot, niet duidelijk waar ik het kan ophalen. Alle 3 de parcel pickup shops bezocht, nergens mijn pakket.
Niemand bereikbaar: geen mailadres, telefonisch pas maandag weer bereikbaar.
Pakket had er uiterlijk donderdag moeten zijn nu is het zaterdagavond.
Zeer ontevreden over deze gang van zaken.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik duidelijk gecommuniceerd krijg waar mijn bestelling gebleven is, wanneer er een nieuwe levering mogelijk is of duidelijk is waar en wanneer ik het evt zelf kan ophalen.
In ieder geval dient er iemand bereikbaar te zijn.

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 27 oktober 2017 om 10:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

GNU

Heeft op 28 oktober 2017 om 09:50 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

We zijn 4 weken verder.
Dit kun je toch niet een serieus afhandelen van een klacht noemen.
Met angst en beven verwacht ik het volgende pakket dat door jullie bezorgd moet worden.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM