Klacht: DPD raakt mijn pakket kwijt bij verkeerd afgeven

op 13 juli 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik vond in mijn brievenbus een niet thuis briefje met daarop het adres en naam waar mijn pakket afgeleverd zou zijn. De naam klopte al niet met het adres waar het pakket afgeleverd zou zijn. Toch op dat nummer aangebeld en het blijkt dat deze man nooit mijn pakket heeft aangenomen. De achternaam waar het pakket zou zijn afgeleverd bestaat ook niet binnen onze flat.

DPD gemaild en zij zeggen dat ik de webshop moet mailen waar ik mijn pakket heb besteld. Dit heb ik gedaan, maar het is een Spaans bedrijf. In het Engels heb ik een mail gestuurd.

DPD heeft mijn pakket zonder toestemming afgeleverd bij iemand, waarvan de naam niet klopt met het huisnummer, het huisnummer dit pakket nooit heeft gezien of aangenomen en de webwinkel mag het oplossen. dit klopt toch niet!

DPD geeft of mijn pakket die ik besteld heb of ik krijg mijn volledige aankoopbedrag terug van DPD (82,31 euro). DPD heeft deze fout gemaakt en zij horen dit op te lossen en niet de webwinkel waar ik het pakket gekocht heb!

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 15 augustus 2017 om 11:50 geantwoord

Heeft op 15 augustus 2017 om 12:18 geantwoord

Er staan alleen maar puntjes i.p.v tekst te lezen bij de oplossing van DPD.

Alle klachten die gemeld zijn door Jeempieneetje