Klacht: DPD CHAUFFEUR MELD VERKEERD TIJDSTIP OP TICKET

op 12 september 2016 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

OP 9 SEPTEMBER ZOU IK EEN PALLETJE ONTVANGEN . TIJDSTIP VAN LEVERING PER SMS TUSSEN 14H45 EN 15H45. TOT 17H00 GEWACHT MAAR GEEN DPD. MOEST NOG WEG EN BIJ TERUGKOMST EEN BRIEFJE IN DE BUS DAT ZE OM 14H45 HET PAKKETJE HEBBEN PROBEREN AAN TE LEVEREN MAAR DAT NIEMAND THUIS WAS. EEN PERTINENTE LEUGEN. IK KAN HET PALLETJE 12 SEPTEMBER IN EEN DORP 5 KM VERDER OPHALEN. EN DAT BIJ 30 GRADEN PER FIETS. 12 SEPTEMBER WEER EEN SMS DAT HET PAKKET TUSSEN 14H11 EN 15H11 GELEVERD WORDT. WAAR? GEEN IDEE. IN IEDER GEVAL NIET OP HET HUISADRES. AFZENDER WEET OOK NIET WAAR HET PAKKETJE ZICH BEVIND.

IK BEN TEVREDEN INDIEN DE LEVEREING VANDAAG OP HET HUISADRES GELEVERD WORDT. HET IS EEN KUUR EN IK HEB GEEN SUPPLEMENTEN MEER.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2016 om 12:37 geantwoord

Heeft op 14 september 2016 om 01:18 geantwoord

Het lijkt erop dat deze klacht door jou niet goed gelezen is. De chauffeur is helemaal niet om 14:45 aan de deur geweest maar ergens tussen 17:05 en 19:00. Het is flauwekul wat hij genoteerd heeft. Het pakket kan terug naar afzender.

Alle klachten die gemeld zijn door jgi