Klacht: Geldklopperij door Douwe Egberts

CFT op 14 november 2023 over Douwe Egberts in de categorie Koffie

Geachte,

Ik heb 2x een voucher gekocht bij Social Deal voor koffie met een gratis pak koffiebonen bij vestiging Zwolle. Hier betaalde ik online in totaal €15,00 voor.
Vervolgens ben ik geweest en heb ik koffie gedronken maar bleek dat er geen koffiebonen waren.
De medewerkster scande wel mijn bonnen en zei dat ik gebeld zou worden voor de koffiebonen wanneer ik ze kon ophalen en of ik dus maar mijn nummer wilde achterlaten. Ik gaf haar aan dat ik een bewijs wilde dat ik nog recht had op een pak koffiebonen. Met veel pijn en moeite kreeg ik dan toch een kaartje met een krabbel erop (deze heb ik bijgevoegd)
Tot op heden wacht ik nog steeds op het telefoontje. Intussen ben ik 2x terug geweest maar iedere keer krijg ik te horen dat er nog steeds geen koffiebonen zijn. En nu heb ik nog steeds geen koffiebonen waar ik wel voor heb betaald!!! Mijn vriendin heeft hetzelfde en ik ben in staat om een oproep te zetten wie dit allemaal nog meer is overkomen om gezamenlijk actie te ondernemen. Het is toch belachelijk dat Douwe Egberts geen koffiebonen heeft!!! En als dat toch zo is waarom dan zo een belachelijke actie opzetten. Het is al moeilijk in deze tijd en dan mensen op deze manier geld aftroggelen. Hier zijn geen woorden voor. Ik verwacht wel mijn 2 zakken koffiebonen waar ik recht op heb en waar ik voor heb betaald!!!

Met vriendelijke groet

IK WIL MIJN KOFFIEBONEN WAAR IK RECHT OP HEB EN WAAR IK VOOR HEB BETAALD!!!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Douwe Egberts

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Douwe Egberts nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CFT