Mijn Klacht:
Ik had drie pakken koffie Douwe Egberts Aroma Rood van 500gr gekocht. Het eerste pak met veel tegenzin opgedronken. Toen ik daarna het tweede pak in gebruik nam smaakte dat pak ook weer zo anders. Ik besloot DE te bellen, met de vraag of ik de pakken terug mocht sturen (omruilen), zodat ze zelf konden bepalen wat er aan de hand was. Ze stuurde me 1 pakje van 250gr op omdat ik een klacht had. Aardig op zich, maar ik van de 1,5 kg nog 1 kg die ik terug kan sturen. Er staat op de Aroma Rood (evenwichtig en rond) ook helemaal niet meer op dat het vrijwel uitsluitend ARABICA bonen zijn. Mijn gedachten hierover zijn niet van belang, maar de oude koffiesmaak ben ik niet vergeten. De koffie is vooral heel duur geworden ,terwijl de koffiebonen gewoon gratis groeien dus daar zit het ‘m niet in.
Gewenste Oplossing:
ik wil de koffie terug sturen, (omruilen tegen andere pakken) EN horen wat er aan te ontdekken was.
Wel graag dezelfde hoeveelheid.
De koffie op het hoofdkantoor bij DE smaakt wel heeeel goed, dus ze hebben wel verstand van goede koffie smaak.
