Klacht: Door post nl/TNT gebrachte doos kan niet retour

op 21 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze week ontvingen wij een tafel van 80 cm rond. Deze was verpakt in een doos met een afmeting van ongeveer 84x84cm en werd gebracht door een medewerker van PostNL/TNT. Omdat de tafel niet aan de verwachtingen voldeed en beschadigd was verzocht de webwinkel ons om de tafel retour te zenden naar hun antwoordnummer. Vandaag naar postkantoor getogen. Kon niet via het postkantoor retour gezonden worden omdat de doos groter was dan de gestelde maat. Ik moest contact opnemen met de consumentenlijn van post nl. Hier kon ik een afspraak maken om de tafel thuis op te komen halen. Gebeld en wat blijkt….. De doos is te groot en ophalen doen zij dus niet. Wel raar…. Wel brengen maar niet halen…..

Gewenste Oplossing:

Doos ophalen door post nl en gratis versturen naar het antwoordnummer.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 november 2014 om 13:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van Zuilen,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Dennis1972