Klacht: geen reactie op mijn mailberichten betr. inschrijfgeld

Sylvia Holtman op 30 mei 2017 over Domica in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mij ingeschreven bij Domica Apeldoorn, omdat op de site stond vermeld dat als ik me inschreef en € 40 overboekte onbeperkt kon bezichtigen. Nu willen zij – zij stuurden per mail formulieren met gegevens die zij nodig hebben, ook ondertekening voor de inschrijving (die ik niet ondertekend retour heb gestuurd) – voordat bezichtiging plaatsvindt al mijn financiële gegevens etc. hebben, dit stond niet vermeld voor ik € 40 overboekte, want dan had ik me nl. helemaal niet ingeschreven. Ik kan me nl. elders gewoon gratis inschrijven.
Ik ben het er nl. niet mee eens mijn hele doopceel te lichten voordat ik überhaupt iets gezien heb. Ik heb aangegeven niet tevreden te zijn, dat ik mijn account stopzet en mijn geld terug wil. Ik heb hier 3 à 4 mails aan besteed, maar ik ontvang geen enkele reactie.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik mijn geld terugkrijg.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Domica

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Domica nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door