Klacht: Onvriendelijke medewerkers/Komen de afspraken niet na

op 20 mei 2021 over Domica in de categorie Verhuur

Ik wil graag als ex huurder specifiek een klacht indienen tegen *** en *** van Domica Apeldoorn. De enige twee klachten die ik tegen *** heb zijn:
1 Het niet nakomen van de gemaakte schriftelijke en mondelinge afspraken. Om dit toe te lichten: Wij hadden als gezin een woning gekregen met slordige wanden. Een grijze wand met witte stippen. Wij hebben een kleur naar wens ZELF moeten betalen. Daarna kwam *** om aan te geven dat het wit moest. Dit hebben we gedaan maat blijkbaar was het volgens *** niet netjes alleen heeft ze daarna zowel schriftelijk als mondeling aangegeven dat we het zo moesten laten. Achteraf heeft ze alsnog een factuur gestuurd waarna ik flink in discussie moest met bewijzen dat ze het tegenovergestelde had gezegd. De slaapkamer was hetzelfde verhaal alleen kon ik dat niet bewijzen vanwege een mondelinge afspraak. Mijn vraag aan deze collega van Domica Apeldoorn is: Waarom kregen wij geen nieuwe geverfde wand en waarom jij je niet aan de gemaakte afspraken kon houden?
2 Waarom duurt het 3 tot 7 werkdagen om überhaupt een reactie op onze email te krijgen?

De klachten naar ***:
1 Het beschuldigen van het stuk gaan van een douche cabine waarbij wij herhaaldelijk hebben aangegeven dat het gebeurde toen wij niet aanwezig waren. Toch vond deze desbetreffende collega het grappig om hier grapjes over te maken. Ik als moeder was hier erg van geschrokken. Ik zat met vragen als wat als mijn kind onder de douche stond en hij allemaal glas scherven op zich zou krijgen. En om daarna zowel telefonisch als via de telefoon te moeten horen dat wij dit hadden gedaan, heeft mij erg depressief gemaakt.
2 Klant onvriendelijk. Hij komt erg respectloos over zowel telefonisch als in zijn emails.

Ik hoop dat Domica Apeldoorn hier wat aan gaat doen. Beide collega’s horen hier op aangesproken te worden

Met *** en de andere collega\\\'s.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Domica over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Domica in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Domica een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Domica

Heeft op 08 juni 2021 om 10:15 geantwoord

Mevrouw heeft via verschillende mediakanalen haar ongenoegen geuit.
Mevrouw is geen huurder meer.
Er zijn geen financiële verplichtingen meer
Naar onze mening is de klacht opgelost, wij reageren op iedere mail die mevrouw aan ons toezendt. .

Alle klachten die gemeld zijn door nayaab