Klacht: onmogelijk contact te krijgen met verhuurder

op 08 februari 2021 over Domica in de categorie Verhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds 18 januari aan het proberen in contact te komen met de verhuurders van een woning in oud veeningen. De eerste keer dat ik belde kreeg ik een man aan de telefoon. hij deed heel vaag en wou totaal niet mee helpen. ik had namelijk via de site een bezichtiging aangevraagd en er zou contact met mij worden opgenomen. na 4 dagen belde ik dus. de man zei oh ja eeuhm ja dat duurt nog wel ff. we bellen u denk ik volgende week. nou lekker vaag natuurlijk maargoed ik heb gewacht en gewacht en hoorde wederom niks. dus ik heb weer gebeld. deze keer kreeg ik een vriendelijke vrouw aan de telefoon. ze zei dat het raar was dat ik nog niks gehoord had en maakte er melding van. als het goed ik zou ik diezelfde dag nog terug gebeld worden. dit was niet het geval. ik heb 4 dagen lang iedere dag gebeld en iedere dag kreeg ik het zelfde te horen : wat raar, u word vandaag nog gebeld. dag 5 werd ik boos. en zei dat ik het belachelijk vind dat dit zolang duurt. die dag werd ik dus wel terug gebeld. eindelijk, maar ik kwam helaas niet in aanmerking voor de woning omdat ik op dat moment nog geen baan had. dat snap ik, maar 3 dagen later was ik aangenomen bij een bedrijf en had ik dus een baan. dus ik heb opnieuw gebeld…. wederom word ik niet terug gebeld. zit nu alweerop dat 3 en krijg steeds hetzelfde te horen… er word contact met u opgenomen, ja vandaag nog…

Gewenste Oplossing:

wanneer mensen bij domica mij in contact brengen met de verhuurders van de woning. en mij duidelijk vertellen waar ik aan toe ben.. ook is het houden aan een afspraak ( vertellen dat iemand dezelfde dag word terug gebeld) voor een bedrijf lijkt mij toch erg handig.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Domica over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Domica in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Domica een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Domica

Heeft op 20 mei 2021 om 14:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

wilt u uw klacht naar [email protected] zenden, met daarbij de vestiging waar het om gaat. Ik hoor graag van u .

Heeft op 20 mei 2021 om 14:39 geantwoord

Ja ruim 3 maanden later ga ik er nog weer mee bezig... wat denken ze zelf

Alle klachten die gemeld zijn door alyssadeboer