Klacht: doen wat je belooft

op 11 oktober 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Eind augustus 2017 heb ik contact gehad met klantenservice met de vraag of ik een uitgebreide klacht van ongeveer drie A-viertjes met het klachtenformulier kon versturen. Volgens de medewerker kon ik maximaal 140 tekens gebruiken. Vervolgens heb ik op 4 september j.l. de (uitgebreide) klachtenbrief verstuurd naar het hoofdkantoor op de Willemskade 161 in Rotterdam t.a.v. de Klantenservice. Nu bijna 6 weken later nog steeds geen reactie!

Gewenste Oplossing:

Schriftelijke reactie op mijn brief! Indien de brief spoorloos is hoor ik van u wie de juiste persoon is die deze klacht moet ontvangen en behandelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Henk Veldman