Klacht: dochter van anwb pharos reizen, moet beter de hotel accomodatie controleren

op 15 september 2016 over ANWB in de categorie Pechhulpdiensten

grand hotel Philipo (Elzas) met 4 sterren is zeker geen grand hotel en heeft zeer zeker geen recht op 4 sterren. Airco werkt niet, rolluik werkt niet ,dus om 6.30 uur een zeer lichte kamer die snel opwarmt.een winterdekbed dat het er gemakkelijker op maakt koelkast werkt niet .terras slecht schoongemaakt en om 19.30 geen biertje te krijgen dit alles bij 30 graden, ontbijt naar de maatstaven van een 4 sterren hotel dik onder de maat ,koffie uit een siroop automaat terwijl in de keuken een uitstekende koffiemachine staat..Receptiemeisje moet van alles te gelijk doen dus bij de bar 20 minuten wachten op een glaasje wijn.. Zwaar vervuild balkon waar al maandenlang een steiger de hele gevel bedekt.

Bovenstaande was zonder klacht geaccepteerd als de hotel beschrijving het over een eenvoudig 2 sterren hotel zou hebben gehad.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ANWB

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ANWB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door amw.vanmalsen@hotmail.com