Klacht: Sennheiser oortjes van Dixons

Frankk217 op 12 mei 2015 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dixons verkocht mij even geleden een in-ear koptelefoon voor 50 euro. Na hem thuis 3 minuutjes getest te hebben kwam ik tot de conclusie dat ze bagger waren en dus pakte ik ze weer in. Toen ik ze terug wou brengen vertelde ze me dat ze de oortjes om hygenische redenen niet terug konden nemen. Na lang heen en weer gemaild te hebben met verschillende mensen van Dixons kwam ik erachter dat ik dit niet ging winnen. Ik vind dit echt belachelijk.

Ik heb nu Philips oortjes van 15 euro die het veel beter doen en de Sennheiser ligt nu nog steeds netjes in de doos met de bon in een plastic tas, weg te rotten.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 19 juni 2015 om 14:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Frankk217,

Jammer om te vernemen dat je niet content bent met je aankoop.
Helaas is i.v.m. hygiene niet mogelijk om in-ear headsets retour te nemen.
Zoals u het zich wellicht kunt voorstellen kunnen wij dergelijke producten niet aan een andere klant verkopen, omdat dit gewoonweg erg onhygienisch is.
Wel willen wij je een kortings voucher aanbieden t.w.v. € 10.- mocht je hiervan gebruik willen maken, dan kun je een mailtje met een link naar deze klacht sturen naar [email protected] zodat wij dit voor jou in order kunnen maken.

Met vriendelijke groet,

Team Dixons

Alle klachten die gemeld zijn door