Klacht: Samsung galaxy s4 mini van Nadine Abdelgalil

Nadineabdelgalil op 23 mei 2015 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn telefoon samsung galaxy s4 mini ingeleverd om hem te laten repareren omdat de telefoon sinds het begin niet goed was ik ga ongeveer elke maand om te zeggen wat er mis is met mijn telefoon en dan zeggen ze bijvoorbeeld zet hem op fabrieksinstellingen dan doet hij het een paar weken goed en dan komen de problemen weer terug. Dus ik heb hem maar ingeleverd om hem te laten reparen maar ze zeggen de schade vallen niet onder de garantie( wat wel zo is) dus ik moet ongeveer 170 euro betalen dat wil ik niet omdat de schade niet doormij komt de telefoon is zo vanaf het begin dat zeg ik tegen dixons
en tegen de fabriek die het repareert maar ze zeggen nee het komt door dat de telefoon is gevallen maar dat is niet zo hij is voor en na de
val zo kapot maar ze willen me maar niet helpen en niet geloven ze
zeggen nee het bis zo en het blijft zo. Dus ik ga niks kopen van die onbetrouwbare winkel. Ik wil mijn telefoon terug bm,aar dat kan niet voordat ik 37 euro betaal maar dat wil ik niet dat slaat toch nergens op en IK HEB NOG GARANTIE dus ik snap niet waarom ik moet betalen
En mijn nicht had ook heel vaak problemen met haar telefoon en die maken ze gewoon het was wel een andere winkel bij mijn vader ook hetzelfde maar ook en andere winkel ik was van plan een laptop te kopen bij dixons maar nu niet meer.

Gewenste Oplossing:

ik ben tevreden als ze me geloven dat de schade niet door mij komt dus ik wil niks betalen en ik wil mijn telefoon terug ze hoeven hem niet te repareren ZONDER GELD TE BETALEN WANT DAT SLAAT NERGENS OP.

mvg

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Dixons

9 jaren geleden - Beste Nadine Abdelgalil, Vervelend om te vernemen dat je met kosten wordt geconfronteerd. Graag ontvangen wij van het reparatienummer van jou, zodat wij dit kunnen uitzoeken met de door Samsung erkende reparateur. Met vriendelijke groet, Team Active Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 19 juni 2015 om 13:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Nadine Abdelgalil,

Omdat er verder geen reactie meer is gekomen, gaan wij er vanuit dat het je duidelijkis geworden dat schade door onjuist gebruik aan het toestel niet kosteloos hersteld wordt onder de garantie van je telefoon.
Om die reden zullen wij deze klacht op opgelost zetten.

Mocht u nog vragen hebben omtrent het reparatie traject, dan kunt u terecht op onze klantenservice.

E: [email protected] ( o.v.v. uw WRMA-nr )
T: 036 - 53 02 529

Met vriendelijke groet,

Team Active Care - Dixons

Alle klachten die gemeld zijn door