Klacht: Nooit meer een laptop kopen van de dixons

ZeynepC op 28 april 2016 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb nu bijna anderhalf jaar geleden een laptop gekocht bij de Dixons (ik gebruik de laptop al maanden niet meer). Ik ben een student dus ik kan niet zonder laptop. Mijn laptop is tot nu toe 3 keer opgestuurd geweest en er wordt elke keer gezegd dat er niks mis mee is. In de les worden de docenten gek omdat ze deheletijd moeten wachten tot dat de zin die ik heb getypt er op komt te staan. Volgens mijn docent is mijn laptop dus een maandagmorgen laptop. Een familielid die een ICT-medewerker is was in shock toen hij mijn laptop probeerde te gebruiken, hij heeft zelf gezegd dat die echt TE sloom is. Heb terwijl ik deze laptop had een laptop gehuurd via school. Aangezien ik die moest inleveren ben ik genoodzaakt toch deze irritante/slechte/miskoop laptop te gebruiken. Hij gaat vanzelf van pagina wisselen.

Gewenste Oplossing:

Als ik eindelijk mijn laptop mag retourneren. Ik heb hem tot nu toe al 3 keer opgestuurd gehad en ben dus al weken zonder laptop geweest. Ik wil graag mijn laptop retourneren en natuurlijk mijn geld terug zodat ik bij een degelijke zaak een goede laptop kan halen die überhaupt werkt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht

8 jaren geleden - Er zit ook een verzekering op de laptop die ik maandelijks betaal.

Alle klachten die gemeld zijn door