Klacht: Mobiel,ongebruikt, binnen 30 min na aankoop niet meer terug te brengen

sexymama06 op 17 januari 2012 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn gekochte mobiel,zonder abonnement of simkaart, was niet meer terug te bregen. Ondanks het feit dat ik hem nog geen half uur in mijn bezit had.
Wie weet wat ik er intussen mee had gedaan. Was het excuus.
Dat de telfoon uit de etalage kwam had ik gewoon maar te accepteren en mocht ook vrolijk de volle mep betalen van €90,-

Gewenste Oplossing:

Ik wil mijn telefoon gewoon weer kunnen terug brengen en mijn geld terug krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 15 februari 2012 om 15:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Contact met de winkele gehad en zij gaan het meteen oplossen.

Alle klachten die gemeld zijn door