Klacht: Halo 4 Limited edition geannuleerd

codenameblack op 06 november 2012 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Dixons has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 27 november 2012
Reactie van het bedrijf:

Geachte heer Van der Leur, Tijdens ons laatste gesprek heb ik u een alternatief product aangeboden en de mogelijkheid om een ander product te kiezen. Tot heden kan ik u telefonisch niet bereiken en heb ik geen reactie per mail...

Bedrijf Dixons
Status Opgelost
Datum 6 november 2012

Een klant van Dixons heeft zijn onvrede geuit over de annulering van zijn bestelling voor de Halo 4 Limited Edition, zonder voorafgaande melding. Hij vindt het teleurstellend, vooral omdat hij de winkelketen waardeert. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Hallo, mijn bestelling van mijn Halo 4 Limited edition is geannuleerd zonder mij te verwittigen, ik vindt dit zeer jammer aangezien ik de winkelketen toch hoog in het vaandel heb staan.

Gewenste Oplossing:

dat Halo 4 Limited edition op mijn naam nog geleverd wordt de komende week.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

Bericht van Dixons

13 jaren geleden - Geachte heer, Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl doe ik u hierbij mijn reactie toekomen. Ik vind het vervelend om te horen dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. Graag zou ik u verder willen helpen bij het oplossen van uw klacht. Zou u mij het ordernummer van uw bestelling kunnen geven? Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Angelo Wielkens Active Care Dixons B.V.

Bericht van Dixons

13 jaren geleden - Geachte heer Van de Leur, Zojuist hebben wij elkaar gesproken en heeft u een alternatief product aangeboden gekregen. Zodra u uw keuze heeft gemaakt, zorg ik ervoor dat uw order zo spoedig mogelijk geleverd wordt. Ik neem op 13 november 2012 contact met u op en zodra u naar tevredenheid bent geholpen sluit ik uw klacht. Met vriendelijke groet, Angelo Wielkens Active Care Dixons B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

13 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 27 november 2012 om 12:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Van der Leur,

Tijdens ons laatste gesprek heb ik u een alternatief product aangeboden en de mogelijkheid om een ander product te kiezen. Tot heden kan ik u telefonisch niet bereiken en heb ik geen reactie per mail van u ontvangen. U kunt contact met mij opnemen, zodat ik u alsnog naar tevredenheid kan helpen. Op dit moment rest mij niks anders dan uw klacht op klacht.nl te sluiten.

Met vriendelijke groet,

Active Care
Dixons Nederland

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM