Klacht: Eerste foute prijs, nu ook nog BEDROGEN door service afdeling

marcvam op 02 februari 2013 over Dixons in de categorie Electronica Winkels - ketens

Als eerder hier vermeld wilde ik gebruikmaken van de aanbieding Norton Internet Security + Anti Theft. Op de site € 30,=. In winkelwagen € 60,=. Uiteindelijk heb ik, na publicatie hier het product voor de oorspronkelijke prijs ontvangen. Tot zover het goede nieuws.
Na installatie van Nirton IS wilde ik een paar weken later Anti Theft installeren op mijn laptop. Toen kwam ik erachter dat het product wat ik gekregen had helemaal niet de bundel was, maar uitsluitend IS.
Gelukkig had ik het mailadres van servicemedewerker nog. Hij erkende de fout en na wat oplossingen uitgewisseld te hebben kwam hij met het voorstel dat ik voor € 40,= via Symantec Anti Theft aan zou schaffen. Het aanscahfbedraf zou ik dat terug krijgen. Nog wat gesputterd dat dit tot wat omslachtig was, maar ze konden het product niet los leveren.
Dat is nu ruim een week geleden. Van de betreffende medewerker niets meer vernomen, ondanks rappel. Maar dus wel € 40,= betaald voor een product dat ik alleen uit wilde proberen (bevalt ook nog niet eens).
Dit zijn gewoon leugenachtige praktijken. Ik snap ook wel dat het voor hen geen aantrekkelijke deal is, maar dan hadden ze het gelijk goed moeten doen.
Heel teleurstellend. Na het oplossen van de vorige klacht kreeg ik net weer een beetje vertrouwen…..

Restitutie € 40,= volgens afspraak.

11 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dixons over deze klacht.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Dixons in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dixons een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dixons

Heeft op 06 februari 2013 om 16:04 geantwoord

Geachte heer Van Amstel,

Zoals wij telefonisch hebben besproken berust deze klacht op een misverstand. Zoals wij eerder overeen zijn gekomen, zou u het pakket elders bestellen om vervolgens het aankoopbedrag van ons terug te krijgen. Het pakket is in uw bezit en het aankoopbedrag wordt op uw rekening overgemaakt. U heeft aangegeven dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost en uw klacht gesloten kan worden.

A. Wielkens
Active Care
Dixons nederland

11 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Dixons beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door