Klacht: discriminatie

op 25 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Geachte mijnheer Schneider,

Mijn vriendin zonder een ja/ nee sticker voor reclame op haar deur krijgt jaarlijks gratis kaartje van u in DESpoordeelweken. Die krijg ik niet. Waarom krijg ik die niet? Wodr ik gediscrimineerd omdat ik wel een Ja/ nee sticker op de deur heb? Ja!

Ondanks dat ik een trouwe en bewuste NS klant ben met relatienummer 3443666 word ik door u gediscrimineerd en ik niet alleen maar met mij alle milieubewuste kritische Nederlanders die de auto laten staan en reclame mijden om het milieu te sparen. Waar bent u eigenlijk mee bezig?

Allemaal weer aan de folders? Nee toch. U heeft mijn e- mailadres. Graag die gratis Spoordeelweken kaarten in mijn mail box.

En dan nog wat. Waarom kreeg ik op 12 mei niet de aanbieding van een dagkaart voor heel Nederland in mijn mailbox. Maakt u onderscheid tussen uw klanten? Ja dus. Hoe weet u nu of ik die aanbieding wel of niet wil hebben? Dat maak ik zelf wel uit!

Wanneer ikd e Spoordeelweken kaarten in mijn mail box krijg en gecompenseerd wordrvoor de kaarten die ik niet heb ontvangen. Ik woon al 23 jaar op dit adres met een ja nee sticker op de deur.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 10:09 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door wjm.bekker@gmail.com