Klacht: discriminatie

op 25 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte mijnheer Schneider,

Mijn vriendin zonder een ja/ nee sticker voor reclame op haar deur krijgt jaarlijks gratis kaartje van u in DESpoordeelweken. Die krijg ik niet. Waarom krijg ik die niet? Wodr ik gediscrimineerd omdat ik wel een Ja/ nee sticker op de deur heb? Ja!

Ondanks dat ik een trouwe en bewuste NS klant ben met relatienummer 3443666 word ik door u gediscrimineerd en ik niet alleen maar met mij alle milieubewuste kritische Nederlanders die de auto laten staan en reclame mijden om het milieu te sparen. Waar bent u eigenlijk mee bezig?

Allemaal weer aan de folders? Nee toch. U heeft mijn e- mailadres. Graag die gratis Spoordeelweken kaarten in mijn mail box.

En dan nog wat. Waarom kreeg ik op 12 mei niet de aanbieding van een dagkaart voor heel Nederland in mijn mailbox. Maakt u onderscheid tussen uw klanten? Ja dus. Hoe weet u nu of ik die aanbieding wel of niet wil hebben? Dat maak ik zelf wel uit!

Gewenste Oplossing:

Wanneer ikd e Spoordeelweken kaarten in mijn mail box krijg en gecompenseerd wordrvoor de kaarten die ik niet heb ontvangen. Ik woon al 23 jaar op dit adres met een ja nee sticker op de deur.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 07 juni 2016 om 10:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door wjm.bekker@gmail.com