Klacht: Vervuiling Amsterdam door DIRK

op 12 oktober 2019 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Voor wie dit leest het verzoek deze e-mail door te sturen naar de directie van Dirk

Geachte directie,

Omdat Dirkt een van de adverteerders is in het drukwerk dat in Amsterdam verspreid wordt onder de naam CITY, maakt uw bedrijf zich schuldig aan vervuiling van de stad.

De Gemeente Amsterdam heeft uit milieuoverwegingen het verspreiden van drukwerk verboden. CITY is drukwerk, maar de makers proberen door aan de reclames in het drukwerk wat redactionele dingen toe te voegen, het idee op te werpen dat CITY een tijdschrift is.

CITY is drukwerk dat ongevraagd in Amsterdamse postbussen wordt gedeponeerd.

Wij vragen u uw advertenties voor DIRK met onmiddellijke ingang stop te zetten. Geeft u geen gehoor aan ons verzoek, dan zullen wij via een mediaplan via sociale en lokale media de bewoners van Amsterdam oproepen geen inkopen meer te doen bij DIRK.

Bewoners Amsterdam Museumkwartier en Oud-Zuid

Wij vragen u uw advertenties voor DIRK in het drukwerk CITY met onmiddellijke ingang stop te zetten.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dirk van den Broek

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dirk van den Broek nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mjansen2019