Klacht: Digitale radio werkt niet

Heineken86 op 01 september 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo heeft besloten over te gaan van analoge naar digitale radio . In mijn situatie werkt dat, ook volgens de monteur van Ziggo, alleen door middel van een digitale radio-ontvanger. Die levert Ziggo voor € 50,-. Naar mijn mening is Ziggo zelf verantwoordelijk voor de consequenties van genoemde overgang en dient zij de daarmee gepaard gaande kosten voor de klant voor haar rekening te nemen. Vooralsnog lijkt Ziggo daar niet toe bereid en zit ik sinds de afsluiting van het analoge signaal wel met een dure audio-installatie, maar kan ik daar geen daarop geen radio meer luisteren.
Ik vind de aanpak van Ziggo onjuist, frustrerend en een zichzelf respecterend bedrijf onwaardig.

Ziggo levert mij gratis een digitale radio-ontvanger en laat de monteur gratis zijn onvoltooide installatiewerkzaamheden bij mij afmaken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heineken86