Klacht: dienstregeling

op 13 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Reis al ca 5 jaar van Nijmegen naar Dieren. Pak de intercity vanaf Nijmegen naar Schiphol. Deze komt aan in Arnhem om 17.40 perron 7. Op precies hetzelfde tijdstip vertrekt de intercity naar Zwolle vanaf perron 1. Kan hem dan alleen maar uitzwaaien. Kan daar niet 2 minuten verschil in worden aangebracht zodat mensen nog kunnen instappen?
Is al 5 jaar doorn in het oog.

aanpassen dienstregeling

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 10:45 geantwoord

Geachte heer Jonkers,

Hartelijk dank voor uw bericht welke wij op 13 juli 2016 via Klacht.nl hebben ontvangen.

Het spijt mij te vernemen dat u regelmatig de overstap in Arnhem mist. Ik kan me voorstellen dat dat erg vervelend is.

Als ik het goed begrijp reist u elke dag van Nijmegen naar Dieren en u stapt over in Arnhem. Volgens onze reisplanner vertrekt de trein vanaf Nijmegen 2 keer per uur rechtstreeks naar Zwolle en maakt een stop in Dieren. U kunt de trein uit Nijmegen nemen om 18 en 48 minuten over het uur. Zo hoeft u de aansluiting in Arnhem niet meer te missen.

Ik vertrouw erop u hiermee van dienst te zijn.

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door hendrikjonkers