Klacht: Diefstalclaim iPhone

op 20 september 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Op 12-8-2017 bij Mediamarkt Amersfoort een claim ingediend op de verzekering van een iPhone i.v.m. diefstal in het buitenland.
Sindsdien heb ik wekelijks het filiaal bezocht met de vraag waar het toestel blijft. Vandaag 20-9-2017 de verzekering gebeld waarom het toestel er nog niet is. Na een hoop geklungel van Mediamarkt Amersfoort blijkt dat de claim op 6-9-2017 is toegewezen, maar men nog wacht op informatie vanuit Mediamarkt Amersfoort in de vorm van een ZIR case om het toestel te kunnen versturen. Ik doe constant het werk wat Mediamarkt zelf hoort te doen.

Als ik met een nieuw toestel de deur uit loop. Wat dan overigens de laatste keer zal zijn dat ik bij een Mediamarkt vestiging de deur uit loop.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door k.venhuizen