Klacht: Dhr.

op 15 januari 2014 over Nuon in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee maal een klacht ingediend en wordt niet teruggebeld.

Gewenste Oplossing:

Ik wil gebeld worden door de klachten commissie van de Nuon

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuon over deze klacht.

Bericht van Nuon

3 jaren geleden - Geachte heer Van Oosterbos, Bedankt voor het melden van uw bezwaar. We zien dat u na het melden van uw klacht heeft gesproken met een medewerker van onze klantenservice. We hebben uw kwestie momenteel nog in behandeling. Zodra wij meer informatie hierover hebben dan nemen wij contact met u op. Met vriendelijke groet, Tyas Nuon Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nuon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nuon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Fransvanoosterbos