Klacht: dhr

op 21 juli 2012 over turkish airlines in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een ticket gekocht naar hong kong en men heeft mij schriftelijk bevestigd dat ik deze kon annuleren en mijn geld gerestitueerd zou krijgen omdat het scedule was vereanderd. Ik heb hiertoe een verzoek ingediend zo’n 5 weken geleden en tot op de dag van vandaag 21-12-2012 geen geld en geen reactie ontvangen . Bij de balie op schiphol wordt je onbeschoft behandeld en deelt men doodluik mede dat ik zelf de klantenservice in istanbul moet bellen , maar daar krijg ik ook geen informatie en op mails die ik stuur krijg je zo’n automatisch antwoord , ze hebben de poen binnen en je kan het schudden , geen service , grote bek en ze laten je kan gewoon doodvallen . Koop nooit meer bij ze !

Gewenste Oplossing:

gewoon doen wat ze beloven geld terug

Alle klachten die gemeld zijn door por1958