Klacht: Pakket op stoep achtergelaten

1q2w3e4r5t op 21 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vrijdag 10 mei vond ik bij thuiskomst mijn pakket in de volle zon op de stoep voor mijn deur, het had daar al uren gelegen. De doos was opengescheurd, mogelijk om te kijken wat erin zat. Van DHL kwam het bericht: ‘het pakket is bezorgd in de brievenbus.’ Gelukkig zat alles er nog in maar er was wel wat beschadigd door het openscheuren van de doos. De winkel waar ik de bestelling geplaatst had heeft dit vervangen.

Beste DHL, als een pakket niet door de brievenbus past hoort het niet voor oud vuil te worden achtergelaten op de stoep waar het bovendien niet veilig ligt, het ging om een aanzienlijk bedrag!

Gewenste Oplossing:

Zorgvuldiger omgaan met andermans bestellingen, privacy respecteren dus geen dozen openscheuren en zeker geen pakketten op de stoep achter laten als het niet door de brievenbus past of als er niemand thuis is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 mei 2024 om 16:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat uw pakket onbeheerd was afgeleverd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heeft u voor mij het zendingsnummer van het pakket? Dan kan ik nagaan wie de bezorger is geweest en een klacht aanmaken zodat dit word besproken met de bezorger om herhaling in de toekomst te voorkomen. Het zendingsnummer begint meestal met JVGL, JJD of 3S en ontvang u via e-mail.

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Ashna
DHL E-commerce Customer Service

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door 1q2w3e4r5t