Klacht: Pakket niet bezorgd

Mw Astrid Veldhoen op 21 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ben juist thuisgebleven om pakket aan te nemen en krijg een mail dat er een nieuwe afspraak gemaakt wordt omdat ik niet thuis zou zijn! Dit is niet voor het eerst dat dit gebeurd bij dhl

Gewenste Oplossing:

Dat er aangebeld wordt als je langskomt om te bezorgen. Vandaag is er GEEN bezorger langsgeweest en wordt er gelogen dat ik niet thuis zou zijn. Dit wekt agressie en geen vertrouwen wat. Niet nodig had geweest

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 21 mei 2024 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen Astrid Veldhoen,

Wat vervelend om te lezen dat u onterecht niet thuis gemeld bent. Dit is natuurlijk dan ook absoluut niet de bedoeling! Ik heb voor deze zendingen direct een klacht voor je doorgezet. Dit heb ik gedaan op casenummer 26523733. Van een klacht krijg je verder geen terugkoppeling. Mijn excuses voor dit ongemak.

Mocht dit in het vervolg nog eens gebeuren neem dan gerust opnieuw contact met ons op via https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Met vriendelijke groet,
Aisha
DHL eCommerce E-Care

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Astrid Veldhoen