Klacht: Onzekerheid over de status van mijn pakket

klagera31b8052 op 03 september 2026 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL klantenservice

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ DHL has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 3 september 2026
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Klanttevredenheid: 4.0/10 ★★☆☆☆
Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 3 september 2026

Er zijn herhaaldelijk problemen ervaren met zendingen via DHL, waaronder een pakket dat op 28 augustus 2026 is verzonden maar geen statusupdate heeft ontvangen. Eerder was er ook een zending die bijna twee weken onderweg was en verkeerd werd bezorgd, waarna het opnieuw naar de afzender werd gestuurd. Ondanks contact met DHL blijft er onduidelijkheid over de huidige status van het pakket.

Mijn Klacht:

Ik heb herhaaldelijk problemen ondervonden met mijn zendingen via DHL. Mijn huidige pakket, verzonden op 28-08-2026, heeft nog steeds geen statusupdate en is niet verzonden vanaf het DHL servicepunt. Eerder had ik ook al een zending die bijna twee weken onderweg was, waarbij het pakket op een verkeerd adres werd bezorgd. Na afhaling is het opnieuw verzonden naar mij, maar nu ervaar ik weer dezelfde problemen. Ik heb contact gezocht met DHL, maar zij kunnen nog niets zeggen over de status van mijn pakket.

Gewenste Oplossing:

Ik verzoek om duidelijkheid over de huidige status en locatie van mijn pakket.

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 maand geleden - Beste Jan, Bedankt voor je bericht. Wat een ontzettend vervelende situatie. Mijn excuses hiervoor! Ik kijk het graag voor je na. Heb je een zendingsnummer dat begint met 3S, JVGL, JJD, JUN of eindigt op DE? Alvast bedankt! Met vriendelijke groet, Vera DHL eCommerce

Reactie van de melder van de klacht klagera31b8052

1 maand geleden - 3S

Bericht van DHL

1 maand geleden - Goedemiddag, Hartelijk dank voor jouw bericht. Om jou verder te kunnen helpen met jouw klacht ontvangen wij graag jouw volledige zendingsnummer. Wij kijken uit naar jouw reactie. Met vriendelijke groet, Vera DHL eCommerce

Reactie van de melder van de klacht klagera31b8052

1 maand geleden - 3SDFC1257024934

Reactie van de melder van de klacht klagera31b8052

1 maand geleden - Weet u al wat meer.

Reactie van de melder van de klacht klagera31b8052

1 maand geleden - Hoor helemaal niets, hoe kan dit nou.

DHL

Heeft op 03 september 2026 om 11:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

klagera31b8052

Heeft op 03 september 2026 om 11:35 geantwoord

Beoordeling 4/10 star-2 (10)

Het pakketje ligt in Oldebroek, maar het adres van de geadresseerde is in Kessel ,Limburg.

Reactie van de melder van de klacht klagera31b8052

1 maand geleden - Dus nog een aanvulling, het is echt ingeleverd bij dhl. Het is verzonden van DHL tHarde naar Oldebroek.

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM