Klacht: Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerd

Roald900 op 16 mei 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dinsdag 14 Mei zit ik de hele avond te wachten op mijn nieuwe telefoon die ik zeer zeker en spoedig nodig heb. Vanochtend besteld met dezelfde dag in huis service, daar extra voor betaald ook.
Op 14 mei om 21:15 krijg ik de melding dat mijn adres niet te vinden is. Mijn huisadres die al jaren hetzelfde is.
Graag gewoon bezorgen en mij voor het pakje laten tekenen?
De klantenservice is niet meer bereikbaar..

Gewenste Oplossing:

Het pakket spoedig bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Roald900

1 maand geleden - Contact gehad met klantenservice: Geen service. Ik praat tegen een muur over iets waar de medewerker niet mee wilt helpen. Dit pakket is belangrijk, ik heb het nodig en de bezorger bezorgt niet terwijl er niks mis is met het adres. Ik heb gister 14 mei zelfs extra betaald voor dezelfde dag bezorging. De aangedragen oplossing is wachten en contact opnemen met de vezender. Dit is geen oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Roald900

1 maand geleden - Bericht terug van de verzender van het pakket. Het gaat retour en wordt dan opnieuw verstuurd via PostNL. Na meerdere gefaalde verschillende bezorgingen via DHL vind ik dit een super oplossing. Een total niet meewerkende en meedenkende servicedesk EN falende bezorging terwijl er niks mis is. Het gaat alleen mis bij DHL, bij mij nergens anders. Deze klant zijn ze kwijt.

DHL

Heeft op 16 mei 2024 om 09:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Roald Lovink,

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.

Natuurlijk erg vervelend om te vernemen dat het pakket een onterechte scan had ontvangen dat uw adres onbekend zou zijn.

Volgens mijn gegevens heeft u het pakket gisteren alsnog mogen ontvangen en is het inmiddels op uw adres bezorgd.

Ik ga er vanuit dat het in de toekomst niet opnieuw zal voorkomen. We horen het graag als u tegen problemen blijft aanlopen. Laat het ons zeker weten als u hulp nodig heeft.

Mijn excuses dat de levering zo is verlopen.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Senna
DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Roald900