
klacht rijgedrag
Klacht van gdevriend op 06 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Wagen DHL rijdt veel te hard in 30 km zone Lees meer

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >
Klacht van gdevriend op 06 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Wagen DHL rijdt veel te hard in 30 km zone Lees meer
Klacht van mpvdl op 06 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Ik bestel nooit meer bij Bon Prix en de Hema omdat Selektvracht spullen laat verdwijnen. Ik bestel veel online en altijd is alles aangekomen, uitgezonderd mijn produkten die via Selektvracht bezorgd werden, die kwamen nooit aan. De klantenservice van Selektvracht gaf... Lees meer
Klacht van Lyla_ op 05 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Gisteren is een bezorger van Selektvracht langs geweest, maar was ik helaas niet thuis. Vandaag zouden ze tussen 12:00 en 17:00 terugkomen, maar... uiteraard! Ze zijn niet geweest. En dan kan ik ook niet meer bellen naar Selektvracht, want ze... Lees meer
Klacht van CAB op 04 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Al twee dagen lang heeft de bezorger kennelijk niemand aangetroffen, want op de track and track trace staat steeds :Geadresseerde was niet thuis. Maar mijn vriendin die de hele week met een keelonsteking op de bank thuis ligt uit te... Lees meer
Klacht van maljers op 04 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
op dinsdag 3 april krijg ik via E-Mail bericht dat mijn pakje deze dag wordt bezorgd ik ben thuis en zie de bestel auto aankomen daar op volgend belt deze bezorger bij de buren aan. ik denk nog dan zal... Lees meer
Klacht van MarkBethlehem op 03 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn pakketje ligt nu al meer dan 10 dagen in Köln, zonder dat ze er iets mee doen lijkt het. Het pakketje had vorige week al bezorgt moeten worden (Shipping Method: International: Should arrive 3/21/2012-3/30/2012). Dit is er tot nu toe... Lees meer
Klacht van ingrid de bruijn op 01 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Mijn pakket staat op track-and-trace als zijnde bezorgd. Ik weet niet waar, maar zeker niet bij mij! Ik ben de hele dag thuis gebleven (het is een verjaardagskado voor mijn zoontje, dus ik heb wat haast)maar er is niemand aan... Lees meer
Klacht van kimutr op 30 maart 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Hoi ik heb een klacht over een bezorger bij DHL Ik zat te wachten op mijn pakje toen werd er aan gebeld Ik woon in een flat ik neem de hoorn op en zeg hallo De bezorger zeg ja hoi met de... Lees meer
Klacht van Che G op 30 maart 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Geachte lezer, Gister werd ik verrast door een telefoontje van de Selektvracht klantenservice. (na 2 week) .... Kort samengevat: De omgekeerde wereld werd geschetst. Selektvracht is bijvoorbeeld niet in de positie om mij te verzoeken om geen klachten meer te plaatsen e.d. ... Lees meer
Klacht van Francis Gortmaker op 30 maart 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post
Via track and trace kan ik mijn pakketje 3SDFY066852776 volgen: 12-03 2012 10:38 Pakje is online voorbereid door de verzender. 12-03 2012 13:23 Pakje is door verzender op het DHL Servicepoint aangebracht. 13-03 2012 15:28 Pakje is door de chauffeur op het DHL Servicepoint afgehaald en is onderweg... Lees meer
Ja want ik weet dat het pakket niet bij DHL ligt maar nog steeds bij Bax shop.nl
Daar ligt het probleem.Verder ben ik tevreden met het antwoord vanuit DHL.
Dankuwel. Ik zie nu in de app staan dat het pakket in mijn regio is aangekomen. Dan was die afhaal melding misschien een spook melding? Maar ik begrijp niet waarom de chauffeur niet pas aangeeft dat het pakket in de automaat ligt als het er ook werkelijk in is gestopt. Dit systeem werkt duidelijk niet. De chauffeur geeft toch ook pas n bericht dat iets bezorgd is als hij aan de deur is geweest… dit zou ik wel aanpassen. Dankuwel voor nu. Ik wacht t nog maar even af dan.
Compliment van Jarnodevries87 op 28 november 2023 over DHL
Ik moet eerlijk zeggen dat jullie mijn klacht erg serieus hebben genomen! Ik heb alsnog mijn pakketje gekregen! Dank daarvoor !
Compliment van harm vd meulen op 03 december 2023 over DHL
er is nog geen oplossing kreeg van meneer Jelle Kamphuis advies om het matras 140x90 door de Chauffeur mee terug te geven dat is gebeurd was voor zover ik weet verzend nr 3SLDL0012988199- MAAR HEB DAARNA GEEN ENKELE REACTIE MEER GEKREGEN ook geen terug betaling gezien --niets
Compliment van Hans Roggeveen op 20 november 2023 over DHL
Uiteindelijk vandaag (20-11-2023) toch bezorgd!
Wel héél lang moeten wachten op douane (?) behandeling.
Alsnog dank.
Compliment van Evert Dusseljee op 27 november 2023 over DHL
De zending heeft vele wegen bewandeld en de verpakking was beschadigd. Vele malen contact gehad en uren aan de lijn gehad voor dat alles weer in orde komt.
Wij verwachten het bedrag van het terug gestuurde aan ons over te maken.
Compliment van Gerrit Spies op 15 november 2023 over DHL
Heel veel dank voor alle aandacht van Marlou!!!
Wacht af hoe de bezorging nu verder verloopt, als het niet goed is neem weer contact met jullie!
gelukkig heb ik nog kunnen voorkomen dat het pakket terug naar de afzender in China wordt gestuurd, nu nog even afwachten of het vanavond wordt bezorgd bij ons...
Voorlopig ga ik maar van het positieve uit en dat herhaling zich niet meer voor zal doen. Mijn dank.
Hoe kan dit zijn opgelost?? Word alleen aangegeven hoe het werk bij DHL, maar waar komt pakket vandaan dan? Ik heb diverse orders lopen. Kent je het verhaal van Kastje naar de muur??
Hallo Senna,
Dankjewel. Fijn dat de koerier het te horen krijgt.
Met vriendelijke groet,
Gaby
Compliment van DoornWillem op 02 november 2023 over DHL
Als jullie het folmpjre willen hebben dan hoor ik het wel.
Compliment van Brigitteb87 op 13 oktober 2023 over DHL
Hoi Mitchel,
Bedankt voor je reactie!
Mijn zendingnummer van de laatste bezorging is: 3SHM00000767431
Maar helaas gebeurt het dus met elk pakket momenteel.
Ik hoop dat je de bezorger zo kan vinden en dat het opgelost kan worden!
Groeten Brigitte Bout-Allertz
Bedankt voor uw bericht.
Deze oplossing heb ik al vaker gehoord.
Vervolgens lijkt het probleem niet te zijn opgelost en gebeurt het elke keer weer.
Niet in alle gevallen heeft de afzender het product nog op voorraad.
Waarom word het niet naar een afhaalpunt gebracht?
Fijne dag!
Onderzoek is opgestart. Uitkomst: Matras is niet meer te traceren.
Compliment van lvanderoost op 30 september 2023 over DHL
Bedankt voor uw reactie! Ik ga contact opnemen met de verzender.
Afdoende hopen we
Als pakketten in de toekomst inderdaad conform afspraken bezorgd worden ben ik tevreden. Jammer wel dat de verzender vooralsnog de kosten moet dragen van het niet bezorgde pakket.
Die kosten zouden door de bezorger opgebracht moeten worden.
Bedankt. Met zo’n antwoord ben ik tevreden. Maar ik zou graag het tracknummer van het pakket willen weten, zodat ik de informatie kan controleren.
Compliment van KevinHeuveling op 22 augustus 2023 over DHL
Helemaal goed :) Vriendelijk bedankt !!