Klachten over DHL

Op deze pagina kunt u uw klacht melden over DHL Parcel en DHL E-commerce. Lees meer >

99% van alle klachten opgelost. Rated as nr. # 1 in Koeriersbedrijven en post

99%
1707 klachten gemeld
9 openstaande klachten
5 klachten in behandeling
1693 klachten opgelost
2.7 /10
802 stemmen
802

Mevr Maljers

Klacht van maljers op 04 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op dinsdag 3 april krijg ik via E-Mail bericht dat mijn pakje deze dag wordt bezorgd ik ben thuis en zie de bestel auto aankomen daar op volgend belt deze bezorger bij de buren aan. ik denk nog dan zal... Lees meer

Pakket niet ontvangen

Klacht van ingrid de bruijn op 01 april 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket staat op track-and-trace als zijnde bezorgd. Ik weet niet waar, maar zeker niet bij mij! Ik ben de hele dag thuis gebleven (het is een verjaardagskado voor mijn zoontje, dus ik heb wat haast)maar er is niemand aan... Lees meer

Compliment van Jeshua op 03 december 2023 over DHL

Ja want ik weet dat het pakket niet bij DHL ligt maar nog steeds bij Bax shop.nl
Daar ligt het probleem.Verder ben ik tevreden met het antwoord vanuit DHL.

7

Compliment van Tuvillo op 01 december 2023 over DHL

Dankuwel. Ik zie nu in de app staan dat het pakket in mijn regio is aangekomen. Dan was die afhaal melding misschien een spook melding? Maar ik begrijp niet waarom de chauffeur niet pas aangeeft dat het pakket in de automaat ligt als het er ook werkelijk in is gestopt. Dit systeem werkt duidelijk niet. De chauffeur geeft toch ook pas n bericht dat iets bezorgd is als hij aan de deur is geweest… dit zou ik wel aanpassen. Dankuwel voor nu. Ik wacht t nog maar even af dan.

7

Compliment van Jarnodevries87 op 28 november 2023 over DHL

Ik moet eerlijk zeggen dat jullie mijn klacht erg serieus hebben genomen! Ik heb alsnog mijn pakketje gekregen! Dank daarvoor !

10

Compliment van harm vd meulen op 03 december 2023 over DHL

er is nog geen oplossing kreeg van meneer Jelle Kamphuis advies om het matras 140x90 door de Chauffeur mee terug te geven dat is gebeurd was voor zover ik weet verzend nr 3SLDL0012988199- MAAR HEB DAARNA GEEN ENKELE REACTIE MEER GEKREGEN ook geen terug betaling gezien --niets

8

Compliment van Hans Roggeveen op 20 november 2023 over DHL

Uiteindelijk vandaag (20-11-2023) toch bezorgd!
Wel héél lang moeten wachten op douane (?) behandeling.
Alsnog dank.

10

Compliment van Evert Dusseljee op 27 november 2023 over DHL

De zending heeft vele wegen bewandeld en de verpakking was beschadigd. Vele malen contact gehad en uren aan de lijn gehad voor dat alles weer in orde komt.
Wij verwachten het bedrag van het terug gestuurde aan ons over te maken.

8

Compliment van Gerrit Spies op 15 november 2023 over DHL

Heel veel dank voor alle aandacht van Marlou!!!
Wacht af hoe de bezorging nu verder verloopt, als het niet goed is neem weer contact met jullie!

10

Compliment van MSchouw op 14 november 2023 over DHL

gelukkig heb ik nog kunnen voorkomen dat het pakket terug naar de afzender in China wordt gestuurd, nu nog even afwachten of het vanavond wordt bezorgd bij ons...

7

Compliment van Max-Q op 14 november 2023 over DHL

Voorlopig ga ik maar van het positieve uit en dat herhaling zich niet meer voor zal doen. Mijn dank.

8

Compliment van Kouki op 03 november 2023 over DHL

Hoe kan dit zijn opgelost?? Word alleen aangegeven hoe het werk bij DHL, maar waar komt pakket vandaan dan? Ik heb diverse orders lopen. Kent je het verhaal van Kastje naar de muur??

10

Compliment van Gaby0210 op 02 november 2023 over DHL

Hallo Senna,

Dankjewel. Fijn dat de koerier het te horen krijgt.

Met vriendelijke groet,

Gaby

7

Compliment van DoornWillem op 02 november 2023 over DHL

Als jullie het folmpjre willen hebben dan hoor ik het wel.

8

Compliment van Brigitteb87 op 13 oktober 2023 over DHL

Hoi Mitchel,

Bedankt voor je reactie!
Mijn zendingnummer van de laatste bezorging is: 3SHM00000767431
Maar helaas gebeurt het dus met elk pakket momenteel.

Ik hoop dat je de bezorger zo kan vinden en dat het opgelost kan worden!

Groeten Brigitte Bout-Allertz

7

Compliment van Karen89 op 06 oktober 2023 over DHL

Bedankt voor uw bericht.
Deze oplossing heb ik al vaker gehoord.
Vervolgens lijkt het probleem niet te zijn opgelost en gebeurt het elke keer weer.
Niet in alle gevallen heeft de afzender het product nog op voorraad.
Waarom word het niet naar een afhaalpunt gebracht?

Fijne dag!

7

Compliment van NaMijNo op 07 oktober 2023 over DHL

Onderzoek is opgestart. Uitkomst: Matras is niet meer te traceren.

7

Compliment van lvanderoost op 30 september 2023 over DHL

Bedankt voor uw reactie! Ik ga contact opnemen met de verzender.

7

Compliment van JWRoelofs op 30 september 2023 over DHL

Afdoende hopen we

9

Compliment van Osdu op 08 september 2023 over DHL

Als pakketten in de toekomst inderdaad conform afspraken bezorgd worden ben ik tevreden. Jammer wel dat de verzender vooralsnog de kosten moet dragen van het niet bezorgde pakket.
Die kosten zouden door de bezorger opgebracht moeten worden.

7

Compliment van Polli0608 op 02 september 2023 over DHL

Bedankt. Met zo’n antwoord ben ik tevreden. Maar ik zou graag het tracknummer van het pakket willen weten, zodat ik de informatie kan controleren.

9

Compliment van KevinHeuveling op 22 augustus 2023 over DHL

Helemaal goed :) Vriendelijk bedankt !!

9