Klacht: Onbeschoft en Arrogant gedrag

op 01 december 2015 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Op 12 november kwam ik uit het ziekenhuis met een dik verband om mijn hand in de zaak van Desigual in de passage centrum Den Haag. Ik heb een tegoedbon van de zaak en wilde alvast me orienteren op een kledingstuk. Een verkoopster die ik goed ken en omdat ik een bekende goede klant ben sprak me aan en vroeg wat er aan de hand was met mijn hand. Ik was nogal kort van stof hierover vond ik zelf en de verkoopster geinteresseerd informerend. Vervolgens vroeg ik naar de maat van een kledingstuk en de verkoopster ging naar de 1e etage om te kijken. Vertelde me dat het niet meer in mijn maat was. Waarop wij naar een jack gingen kijken die ik graag wilde passen, maar helaas niet mogelijk bleek, doordat mijn hand niet door de mouw paste.

Ik gaf de vriendelijke *verkoopster* een korte uitleg op haar vorige vraag betreft mijn geopereerde hand.
De kort beedigde assistent manager (Hindustaanse) wat ik achteraf vernam, dat ze nu “de” manager is van deze zaak is, helaas de vorige behulpzame en vriendelijke (Chinese man) manager is naar het buitenland vertrokken, ook weer manager van Desigual geworden. Ons gesprek werd afgekapt door de ” manager”… …met haar onbeschofte en arrogante houding berispte ze mij en de verkoopster dat het geen cafe is waar je drank kan bestellen en kan gaan kletsen. Waarop ik perplex op antwoordde dat ik geen café bezoek. Ook opperde ze dat ik niet naar kleding uit keek, ik zei, nee dat is ook niet mogelijk als je achter de kassa staat, waar je geen zicht op kan hebben. Ze was letterlijk er op uit gegaan en op ons afgestapt. Het geeft geen pas om een klant zo te behandelen om op zo’n toon aan te spreken! Ik ben een goede klant en heb altijd leuk contact met het personeelsteam, Nu zij me op zo een ongemanierde houding heeft benaderd ga ik niet met de zelfde plezier winkelen of beter gezegd de zaak in de toekomst vermijden. Na dat ik mijn tegoedbon heb gebruik. Eerlijk gezegd zie ik haar liever als de huidige ”manager” vertrekken, ze was al voorheen scheutig met klantvriendelijk te zijn in haar rol als assistent manager. Nu heeft ze haar kans genomen als een onkundige manager op te treden met haar ongepaste opmerkingen en arrogante houding en zich blijkbaar probeert te vergelden.

Een persoonlijke excuus naar mij en haar (personeel) verkoopster die me op de bewuste dag hielp. En een welkoms drankje!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Desigual Webshop

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Desigual Webshop nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schoonheidsspecialiste