Desigual Webshop Klachten
Het gaat over query 202303-00573717
Inmiddels een paar weken geleden heb ik een jas besteld, online bij Desigual en uiteraard netjes betaald. Mijn product, jas, nog steeds niet ontvangen. Ze zouden ernaar kijken en dat is het. Voor terugkoppeling moet... Lees meer
Na 4 mails naar de klantendienst, krijg ik steeds hetzelfde antwoord , het mailverkeer was redelijk ongewoon en heeft mij zeker niet verder geholpen Lees meer
Door een fout van desigual zijn ten onrechte hoge aanmaningskosten in rekening gebracht. Er wordt niwt meegedacht over een oplossing.
Zeer slechte klantenservice.
Ik bestel hier nooit meer, ondanks dat ik de kleding heel leuk vind! Lees meer
Ik had in February een jas gekocht maar Ben Niet tevreden mijne binnezak is al geschuurd ik vind dat dat Niet kan ik wil dat je mijne jas terug betaald of een te goed Bon nog Nooit proberen gehad Altijd... Lees meer
Heb een blauwe jas gekocht maar de binnenzak is al geschuurd ik vind dat kan niet graag zou ik mijn geld terug of een te goed bon ‘heb die in inno gekocht st-nniklaas graag zou ik wel een antwoord willen... Lees meer
Een jas heb ik op 25 januari 2021 teruggestuurd. Op 9 februari zou het bedrag door Desigual terug gestort worden. Helaas heeft Desigual het geld op een niet bestaand rekening nummer gestort. Ik heb bewijs gestuurd dat dit rekening... Lees meer
Ik heb op 14 januari 2021 een jas van desigual teruggestuurd (heb bevestiging dat zij deze ontvangen hebben) maar heb mijn geld nog altijd niet teruggekregen.
Heb al verschillende mails gestuurd zonder reactie, desondanks ik een automatische mailreplay krijg van dat... Lees meer
Op 24/11 heb ik tweemaal € 45,92 betaald, eenmaal retourgezonden, op 15/12 bevestiging gekregen dat terugbetaling was mislukt en het nu via de financiële afdeling terug zou worden betaald, regelmatig contact gezocht, heb hier ook foto’s van,krijg geen reactie meer
Ordeent... Lees meer
Op 22-7 is mijn retour aangekomen in Spanje ( heb ik bewijs van) maar geen reactie van ontvangst..
Als ik bel is het nummer niet bereikbaar.
Als ik mail krijg ik een automatisch gegenereerd bericht terug met casus nummer maar verder... Lees meer
Ik ben woonachtig in Spanje en koop bij desigual in Spanje 2 jumpsuits van €70 per stuk. De verkoopster schrijft mij meteen in voor de klantenkaarten en bij thuiskomst heb ik meteen mail met de aanbiedingen. Tot mijn verbazing staan... Lees meer