Klachten over Desigual Webshop

Hieronder kunt u zien welke klachten, complimenten en suggesties er over Desigual Webshop zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

0 klachten gemeld
1.7 /10
6 stemmen
6

Tijdslijn

Ik kreeg een bedrag van € 23.00 op mijn rekening gestort van een bedrijf wat ik niet kende en heb dat per omgaande teruggeboekt.Later kreeg ik een mail van Desikwal dat er iets niet meer voorradig was en zij het... Lees meer

Gisteren 2 jurkjes proberen te bestellen bij desigual webshop voor €85,-.(beide jurkjes samen) Lukte niet, wat ik ook probeerde, het systeem gaf aan dat er velden niet ingevuld waren terwijl alles ingevuld was. Uur mee bezig geweest. Vandaag weer geprobeerd,... Lees meer

Luchthaven alicante kocht ik een kleedje , het electronisch betaal kastje werkte niet , nog eens geprobeerd tot 2 x toe . De derde keer werkte het wel , ik tevreden . Bij thuiskomst heb ik 3 maal betaald wel... Lees meer

Recent bikini's gekocht via de webshop van Desigual online. Volgens de verkoopvoorwaarden op de site is retourneren gratis mogelijk binnen 30 dagen. Een van de bikini's uitgekozen en de overige twee klaar voor retourzending gemaakt. Vlak voor het retourneren kom... Lees meer

kleding is niet aangekomen.

Klacht van op 06 januari 2016 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Je bestelling in het kort Bestellingnr. A399392931 Amig@-punten: 62 Waar we het naartoe sturen anja hoogenboom Nieuwedijk 13 2405 XW, Zuid-Holland Alphen aan den Rijn, Nederland Wanneer het zal aankomen Koeriersdienst UPS Verzendkosten We bezorgen je bestelling... Lees meer

Op 12 november kwam ik uit het ziekenhuis met een dik verband om mijn hand in de zaak van Desigual in de passage centrum Den Haag. Ik heb een tegoedbon van de zaak en wilde alvast me orienteren op een... Lees meer

Retouneren

Klacht van op 19 november 2015 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 10 november iets besteld waar volgens de site de betaling niet zou gelukt zijn. De bank gebeld en daar zeiden ze ook dat het niet gelukt zou zijn dus ik een nieuwe bestelling gedaan. Weer het zelfde... Lees meer

minder terugbelaling

Klacht van op 22 december 2013 over Desigual Webshop in de categorie Internetshops - Kleding

Beste Global Collect.B.V., Ik heb afgelopen week een bestelling gedaan van 4 producten. Helaas 1 product was al uitverkocht en moet het bedrag van 41.30euro terugbetaald worden op mijn rekening. Ik heb vandaag betaling gekregen i.p.v. 41.30euro heb ik 37.16... Lees meer