Klacht: denver kindertablet

op 02 mei 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

In december kocht ik bij Bol.com twee Denver kindertablets voor mijn tweeling kleinkinderen van 3 jaar. In januari zei mijn kleindochter: kijk eens oma de tebbut is pot. ik keek naar de tablet er zaten krassen op en hij deed het helemaal niet meer waarschijnlijk is ze ermee gevallen. ik belde naar Bol.com daar had ik ze gekocht en die zeiden: mevrouw omdat het hier om een kindertablet gaat valt het onder de garantie want die tablets moeten tegen een stootje kunnen. Ze zei stuurt u hem maar op. Dit heb ik gedaan en na twee weken kreeg ik te horen dat het niet onder de garantie valt want het betreft hier een gebruikersschade. Na vele klachten bij Bol.com ingediend te hebben ( want ik ging hier niet mee akkoord) kreeg ik steeds te horen dat ze het met mij eens zijn maar de fabriek geeft geen garantie. Zo komt die fabriek en bol.com er wel heel erg gemakkelijk vanaf. ik ben nu drie maanden verder met steeds en teleurstellend resultaat. vandaar mijn laatste hoop die ik bij jullie neerleg. Wat kan ik nu nog doen?

ik ben pas tevreden als Bol.com een vervangende tablet geeft juist omdat ze het met mij eens zijn had ik dit zeker al verwacht.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 02 mei 2017 om 15:54 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Beste Astrid,

Er is vandaag een e-mail gestuurd naar het e-mailadres wat in uw account bekend is.

Jolanda van bol.com

Heeft op 02 mei 2017 om 16:20 geantwoord

Nee ik ben zeker niet tevreden Bol.com blijft bij hun beslissing en staan achter de fabriek inplaats van achter de klant ik win het toch niet tegen een groot bedrijf. Ik ga sparen voor een nieuwe tablet maar ben wel heel erg teleurgesteld.

Alle klachten die gemeld zijn door astrid bronswijk