Klacht: Delivery problems

op 23 juli 2020 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I am not satisfied with any services of DPD in July. I ordered items by DPD 3 times, and even I was waiting for the courier at home he didn’t knock or bell the door, didn’t even leave any aviso. 2 times I get only an e- mail that I wasn’t at home and my package goes to parcel point. Last time was even better- I didn’t receive even an e-mail about tracking, No aviso, No any informations. I need to contact the sender and then I get some information after 2 weeks.

Gewenste Oplossing:

This was not one time that I could leave this case. I think that the courier is to lazy and I wish someone responsible to deliver parcels in my area

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door WiktoriaW