Klacht: Defecte mediabox na ziggo storing

R.Eh op 17 februari 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wat een oplichterij bij Ziggo!!

Na een storing bij ziggo deed mijn mediabox niets meer. De storingsmonteur zou langskomen. Als bleek dat de gehuurde mediabox niet meer zou werken na de storing zou reparatie gratis zijn. Echter, de monteur dook meteen in de meterkast, legde de internetkabel om, terwijl ik duidelijk aangaf geen internetproblemen te hebben. Daarna begon hij aan de coaxkabel binnen. Weer vermelde ik dat het de box was en niet de verbinding. Ik had nl gewoon tv boven. Alleen niet beneden. Het coaxkabelkastje werd toch vervangen. Ennnn. Je raad het al. Nog steeds werkte de tv niet. “Oooh het is toch de mediabox” concludeerde hij. Sloot de nieuwe aan. En ja, alles werkte weer. Meneer ging weg zonder iets te zeggen over evt kosten. Opgelost, dachten wij. Echter nog geen 15 min later kwam er via mail een rekening van 80,- binnen. Meteen contact opgenomen. Alles uitgebreid verteld dat hij lukraak van alles verving terwijl ik constant zei dat de mediabox kapot was. Hun uitleg was. Het internetsignaal was nooit op volledige sterkte geweest, vandaar alle aanpassingen. Huh, ik belde omdat mijn mediabox na jullie storing niet meer werkte. Ik had geen internetproblemen. Hoe dan ook. Geen speld tussen te krijgen. Hooguit 30,- korting kon ik krijgen. Waarschijnlijk moest de defecte mediabox toch op één of andere manier bekostigd worden. Dan maar een lulverhaal over internetsnelheid. Schandalig. Ik ben helemaal klaar met ziggo!!

Als alle kosten betaald worden door ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door R.Eh